neděle 6. prosince 2009

What The Blogg pokračuje

To, že jsem na mém blogu byl v poslední době neaktivní, ještě neznamená, že jsem nic nenapsal a nedělal. Moji činnost o operačním systému Google Android jsem přesunul na podle mého nejlepší fan stránku o tomto OS - www.googleandroid.cz, kde působím jako jeden z redaktorů. Pokud vás tedy zajímá opensource platforma ze společnosti Google, doporučuji právě tento web.

A proč se vracím sem? Z jednoho prostého důvodu - jeden web na psaní mi nestačí. Donutily mne k tomu také nově vydané hry, v čele s Call of Duty 6: Modern Warfare 2 a Colin McRae: DiRT2, o kterých bych velmi rád napsal recenzi, protože podle mého stojí za instalaci.

Kromě toho se také věnuji novým webovým projektům, mimo práci, která mne při škole zaměstnává, se s kamarádem snažím rozjet fotografický web, na kterém se budou objevovat klubovky, projekt nese název Club Foto a poběží na upraveném Wordpressu - o něm v nejbližší době.

To je pro dnešek asi vše, doufám tedy, že budu mít více času a i na What The Blogg a budu sem pravidelně přidávat nové články.

Žádné komentáře:

Okomentovat